کد خبر 1227269
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
مهرعلیزاده نمایه

مهرعلیزاده گفت: متاسفیم که در چند سال گذشته برای عده‌ای تحت عنوان محیط زیستی ها ایجاد مشکل کردند. معاون جوانی در محیط زیست آمد و فعالیت کرد اما به آقای کاوه مدنی انگ جاسوس و غیره زدند.

به گزارش مشرق، مهرعلیزاده در پاسخ به سوالی دیگری گفت: تغییر کاربری یا برای ایجاد صنایع بوده یا برای ایجاد و احداث ساختمان ها و مراکز مسکونی صورت می گیرد که با توجه به اینکه هر کدام از آنها در جاهای متفاوتی تصمیم‌گیری می‌شود باید تصمیمات متفاوت آن بخش را در نظر بگیریم. 

متاسفانه محیط زیست ما اکنون بسیار در خطر است و یکی از دلایل عمده این موضوع این است که با تشکیل شوراهای اسلامی در مراکز روستاها و معین نبودن دقیق اختیارات آنها در مقایسه با اختیاراتی که سایر ارگان‌ها در ارتباط با مسئله زمین و شهرداری‌ها دارند سبب شده اعمال نفوذ هایی در مناطق صورت گیرد و این تغییر کاربری ها فراتر از آنچه که قانون اجازه می‌دهد صورت بپذیرد. 

 در مورد مسئله صنایع نیز معمولاً نظامی که ما در بودجه نویسی و تدوین بودجه مشخص کرده‌ایم؛ علی القاعده یک راه آینده نگرانه و عمیق در طراحی وجود دارد اما وقتی در عمل در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد منطقه‌گرایی و نگاه ویژه نماینده‌ها به حوزه مدیریتی خود سبب می‌شود که فشارهای زیادی در ایجاد صنایع از سوی نمایندگان صورت گیرد. 

یکی از راه‌های اساسی تقویت سازمان محیط زیست است و بگذاریم نهادهای عمومی ناظر بر محیط زیست وارد شوند و وظایف خود را صورت دهند. 

متاسفیم که در چند سال گذشته برای عده‌ای تحت عنوان محیط زیستی ها ایجاد مشکل کردند. معاون جوانی در محیط زیست آمد و فعالیت کرد اما به آقای کاوه مدنی انگ جاسوس و غیره زدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    8 5
    تف به شرافتی که ندارید برای گدایی رأی از تطهیر اون فاسد عوضی هم نمی گذرید راست گفتی که امتداد خاتمی هستی. البته دولت سوم او نه، دنبال دولت پنجم خاتمی هستید با عصاره ای از رذایل همه ی چهار دولت قبلی
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    8 3
    برنامه های کاوه مدنی و همدستانش، ایران را به اعماق خشکسالی ها فرو می برد، کارشناسان منابع آب می فهمند من چی میگم.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    3 1
    کاشکی دستگاههای قضایی وامنیتی به این مساله ورودمی کردن وازایشون توضیح می خواستن
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 2
    ..... از جاسوس ها هم داره حمایت میکنه. این دیگه کیه؟! :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس